Igre in konzole, odkup in prodaja dodatkov, novih ali rabljenih. Vaše igre odkupimo ali menjamo za nove.
Robinson:The Journey
Pridobi povezavo
Facebook
X
Pinterest
E-pošta
Druge aplikacije
Crytekova dinozavrov polna dogodivščina, narejena za Playstation VR spremlja mladega fanta, ki je zasilno pristal na tujem, neraziskanem planetu. V igri bomo imeli spremljevalca v obliki majhnega lebdečega robota, ki nas bo vodil skozi gosto in nevarnosti polno džunglo. V napovedniku se z nenavadnim spremljevalcem izognemo čredi nenevarnih dinozavrov in podirajočim se drevesom. Do konca napovednika par sreča krvoločnega dinozavra ki nas bo bržkone pognel v tek za življenjem skozi barvito džunglo.
Igra je narejena za novo tehnologijo VR, skopaj z njo pa želi razvijalec igralcu približati tudi nov način igranja, kateri bi dorasel novi Playstationovi tehnologiji. Tako ne bomo spremljali samo vizualno dovršenih prizorov, pač pa tudi dobro zgodbo ob kateri ne bomo ostali ravnodušni. Zaenkrat o datumu izida še ni podrobnejših informacij, vsek
akor pa bomo na igro pozorni in vas obveščali o novostih.
Hori Znamka HORI , ustanovljena 1969, je posvečena cilju »izboljšanje igralne izkušnje« in so od 1983 tesno povezani s proizvajalci konzol ter veljajo za ene prvih t.i. »3rd party« oz. zunanjih sodelavcev za igralne dodatke . Po 30 letih vodilne pozicije proizvajalca dodatkov na Japonskem so svojo dejavnost razširili še po svetu , tako da delujejo zdaj še iz Hong Konga, ZDA in Velike Britanije. Specializirani na nišne in hard-core igralne trge, so največ inovacij in izdelkov razvili prav za dirke, pretepačine in letalske simulacije, najti je pa še marsikateri drug artikel, od torbic, do kontrolerjev in dockov. O njihovi kvaliteti govori že zgolj podatek, da so glavni licenčni partner prav kompletne »svete trojice« Nintenda, Sonya in Microsofta, lista partnerjev pa se razteza še preko Capcoma, Konamija, Namco-Bandaia, Sege, Squer Enixa … skratka, pedigre, kot se zagre ;) Pa še cene so daleč od divjih ... Preveri dobavljivost artiklov in najnižje cene na: www.playgame.si
Kljub začetni skepski igričarske srenje , ki je oktobra 2016 ugledala predstavitev Switcha in se čudila, kje je mesto takšnemu izdelku ob boku težkokategornih strojev Playstation 4 in Xbox One, in se pridušala, češ – kdo neki bo mahal po zraku in kaj le lahko spravijo iz Tegra čipa in kdo bo to nosil s sabo – se je do dejanskega izzida v marcu 2017 za nenavadnega hibrida, ki je, nemara, tič in miš, rodilo iskreno zanimanje . Mogoče je pripomogla bistveno bolj izrazita reklamna kampanja, kot pri predhodnem WiiU – ju , močna igra ob izzidu (Zelda Breath of the Wild) ali nekaj povsem tretjega? Dejstvo je, da je Nintendo zopet zadel bistvo in želje modernega igričarja – v zgolj 10 mesecih je Switch našel več lastnikov kot WiiU v vseh petih letih prodaje (skoraj 15 miljonov), vmes prehitel prodajo celo samega velikana Sonya v istem časovnem okviru, ima dve ekskluzivni, izjemno močni igri, okiteni z nagradami vseh vrst (poleg Zelde še Mario Odyssey , Mar...
S potrjenim izzidom za PS4 osveženih iger Sonyevih junakov iz minulih dni, zmajčka Spyrota in neživega plemiča Daniela v franšizi Medievil , ( Crash Bandicoot je že lani dobil svojo toplo sprejeto različico za moderne dni, PaRappa the Rapper že prej, Shadow of Colossus s PS2 pa letos), in izzidom novega dela še od časov PS2 mega popularne serije God of War (ta za razliko od drugih ni predelava starih delov , ampak čisto nova smer s spremenjeno mehaniko igranja in kompletno mitologijo) , se velja malo ozreti nazaj k izvirnem hardveru, ki vas še danes lahko popelje v čudovite svetove in divjim dogodivščinam naproti... ponavadi za le delček cene modernih konzol ;) Povprečne cene (in dostopnost) iger samih so druga reč, sam hardver pa je tudi pri nas še vedno močno razširjen in dostopen . Sony v vlogi hardverskega gaming giganta nikdar ravno ni prisegal na predivje inovacije, ampak je bolj »pilil« kar se je pri drugih izkazalo za uspešno ...ali pač ? Z rastjo popularnosti retro igr...
Komentarji
Objavite komentar