Uncharted 4 Multiplayer

Danes sta Playstation in Naughty dog razkrila podrobnosti ki se tičejo multiplayer igranja težko pričakovanega naslova Uncharted 4. Multiplayer je bil do zdaj v senci singleplayer kampanje in razen tega kar smo lahko sami preizkusili v beta verziji v marcu, smo o podrobnostih do danes lahko samo ugibali.

DLC bomo lahko pridobili vsi popolnoma brezplačno
Takoj na začetku objave nam razkrivajo, da bodo vse bodoče mape in načini igranja ki jih bodo naknadno objavili, na voljo vsem brezplačno. Tako je, ne bo plačljivega DLC-ja in mikrotransakcij, temveč bomo vsi igralci deležni kompletnih naknadno objavljenih vsebin. S tem želijo, da izkušnja igranja Uncharted 4 Multiplayerja ne bi bila razdrobljena po različnih DLC-jih, temveč bi imeli enotno skupnost zvesto franšizi, ki bi ob naknadnih objavah uspevala naprej in igro držala pri življenju še dolgo po izidu.

1.Najprej poštenost:
Trdno verjamejo da morajo igralci imeti za igranje enake pogoje. Da bi to dosegli so kot valuto v igri uporabili tako imenovane "Relics" katere bomo kot nagrade prejemali po dokončanih bojih.

2.Razvijajoča se izkušnja
Izkušnjo igranja Uncharted 4 Multiplayer želijo poganjati kar se da dolgo, da bo izkušnja vedno sveža pa bo Naughty Dog po izidu igre v več paketih lansiral nove mape, načine igranja in novih predmetov, brez dodatnega stroška za igralca (tudi Co-op!).

3.DLC dosegljiv vsem
Njihov cilj je že od začetka bil, da imajo igralci sami možnost prislužiti si DLC skozi igranje igre. Noben DLC ne bo na voljo zgolj z Uncharted točkami.

4.Poenotena skupnost
Na idejo o takem načinu pridobivanja DLC-ja je močno vplivala težnja po poenoteni skupnosti igralcev. Mape in načini igranja bodo za vse igralce dosegljivi na isti dan. S tem bodo dosegli da bodo igralci bolj izenačeni in da bodo doživeli novo izkušnjo istočasno kot ostali.
Poleg tega bo omogočen tudi način Cinema, da lahko igralci naknadno analizirajo svoje igre in z uporabo orodja sestavijo svoj custom posnetek katerega lahko delijo preko socialnih omrežij.


Kako vse skupaj deluje?
Glavna sestavina in jedro igre se vrti okrog pobiranja "Relics"-ov (Relikvij).

Relikvije lahko pridobite če izpolnite dnevne naloge, ali zmagujete multiplayer bitke, katere potem porabite za skrinje, ki bodo vsebovale DLC. Ko skrinjo odprete boste pridobili nove predmete. V samih skrinjah pa nikoli ne boste dvakrat dobili istih predmetov.

Sistem pridobivanja nagrad

Triple pack

Za tiste ki ste prednaročili Triple Pack (tudi vključen v Deluxe verzijo igre) boste v prihodnosti dobili:

 - ekskluzivni singleplayer Add on za Uncharted serijo
 - dva multiplayer paketa za izboljšano multiplayer izkušnjo



























Načrt za prihodnje DLC-je:

V načrtu za prihodnje DLC-je spodaj lahko vidite, da ima Naughty Dog resen namen, da naprej razvija in podpira Uncharted 4 Multiplayer še kar lep čas. V letošnjem letu bodo namreč objavili še zajeten del vsebine za multiplayer način.

Načrt za objavo prihajajočega DLC-ja

Uncharted 4 načini igranja ob datumu izida:

Ranked:
V Ranked Team Deathmatch načinu igranja bodo vključeni igralci od Bronze III do Diamond I. Za zmago vam bodo dodeljene točke, za poraz pa vam bodo točke odbite. Ko zberete dovolj točk se boste morali dokazati v tako imenovanih "Qualifiers", v katerih si boste lahko izborili boljši Rank, če boste zmagali v določenem številu naslednjih iger. Če vam to ne bo uspelo boste morali ponovno zbrati potrebno število točk in poizkusiti ponovno

Command: 
V tem načinu igranja boste morali zajeti različne Command pointe ali nokavtirati sovražnikovega Captain-a za točke. za Captain-a bo v vsaki ekipi določen igralec z najboljšim trenutnim rezultatom in bo v igri deležen različnih bonusov, ampak bo na mapi viden vsem sovražnikom.

Team Deathmatch:
Boj do bridkega konca. Cilj igre je da ubijate člane nasprotne ekipe dokler števec njihovih smrti ne doseže določene številke.

Plunder:
V tem načinu igranja bomo sovražni ekipi kradli predmete in jih vračali v našo skrinjo.

Warm-Up Playlist:
V igri je veliko nove mehanike bojevanja, zato je tudi ustvarjen način Warm-Up v katerem bomo lahko odigrali samo določeno število iger, namen tega načina pa je, da do potankosti spoznamo novosti v mehaniki igre preden se odpravimo v pravi multiplayer način.

Trials:
V tem načinu igranja se bo igralec pomeril z sovražnimi NPC-ji s ciljem doseči highscore z uporabo specifičnega načina multiplayer mehanike. Vsak od 10 Trialov bo vključeval različne nivoje težavnosti in vam izplačeval relikvije za dokončanje.



Zagotovite si svoj izvod igre na Playgame.si.



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nintendo Switch – draga tablica ali resna konzola?

Nostalgija po Sonyjevo

Znamka Hori