25 minut Uncharted : A Thief's End

Sam Lake (Remedy entertainment)je na Twitterju objavil
fotografijo sebe z naslovnico Quantum Breaka s
posvetilom za Neila Druckmanna (Naughty Dog)
Pred kratkim je na internet pricurljal 25 minutni posnetek igranja novega Uncharted 4: A Thief's End. Posnetek nam od začetka prikazuje glavne tri protagoniste - Nathana Draka, njegovega brata Sama Draka in pa vedno priročnega Sullyja - v džipu sredi puščave v iskanju ognjenika. Nova pridobitev serije je očitno vozilo s katerim bomo lahko raziskovali okolico, s tem pa je Naughty Dog dodal globino igranju, saj bo v igri tudi nekaj ugank, katere bomo s pomočjo vitla, ki je montiran na vozilu za napredovanje v igri morali rešili. Vozilo je ravno prav vodljivo za to igro, ne pričakujte vožnje v stilu Sebastiena Loeba ali Rally Dirta. Sam potek igre Uncharted 4 : A Thief's End je zasnovan tako da igralca nagrajuje za raziskovanje okolice. Večkrat se bomo lahko z vozilom tu in tam ustavili in raziskali starodavne ruševine, kjer bomo lahko našli artefakte in predmete. Okolica že na prvi pogled pritegne in je izjemna, zato tudi ne preseneča da sta tiskovni predstavnik Remedy Entertainmenta (Quantum Break) Thomas Puha in kreativni direktor Sam Lake  na Twitterju objavila čestitke Naughty Dog-u za Uncharted 4 : A Thief's End in se jim zahvalila da so prečko postavili tako visoko tudi za ostale razvijalce.

Kar se tiče dialoga se tudi v priloženem videu lepo vidi kako so pri novem Uncharted-u še nadgradili idejo, katera je bila že uporabljena tudi pri The Last Of us, torej če glavni protagonist zapusti prizorišče in se oddalji od ostalih dveh ki sta še pri vozilu, bo njun pogovor tekel dalje čisto naključno. Ta element da igri tisti občutek sproščenosti v katerem lahko uživamo tudi ko raziskujemo nekje v bližini.

Uporabljali bomo tudi lovilni kavelj
V nadaljevanju videa trojica naleti na skupino negativcev ki neumorno straži stolp ravno na naši poti proti končnemu cilju. Mehanika bojevanja je bila že v prejšnjih treh delih dobra, kar se je za zadnji del spremenilo je, da bo naš Nathan imel še lovilni kavelj (grappling hook) v stilu Just Cause 3, katerega bo uporabljal za lažje manevriranje in plezanje. Torej, da se vrnemo na negativce, Naughty dog nam obljublja da bomo v novem Uncharted 4 : A Thief's End lahko večinoma sami izbirali našo tehniko bojevanja. To pomeni da bomo lahko igrali Ramba in se spustili v popolni frontalni napad, lahko pa se bomo (v večini primerov) samo nevidno splazili mimo negativcev po visoki travi in podobno.

Razvijalci so predvsem ponosni na večje mape po katerih se bomo gibali, vseeno tukaj ne moremo govoriti o igri v odprtem svetu, vendar se je od prejšnjih delov spremenilo ogromno. Pri Naughty Dog-u so si že za prvi del Uncharted-a zamislili raziskovanje po odprti mapi, vendar tehnologija tega takrat ni omogočala, tako da so se tej ideji najbolj približali v najnovejšem delu Uncharted 4: A Thief's End, kjer bodo pokazali vse zmožnosti Playstationa 4, pravijo da so mape tudi do 10x večje kot v prejšnjih delih in razsikovanje ter napredovanje ne bo strogo linearno, temveč bo do rešitve peljalo več poti.

Pri Naughty Dogu še vedno zatrjujejo da je Uncharted 4 : A Thief's End zadnji v seriji in da v bodoče Nathana Draka ne bomo več videli. To pomeni da se bo Nathan v tem zadnjem delu zagotovo poslovil v velikem stilu in da so razvijalci uporabili vse svoje znanje in izkušnje da naredijo igro katera bo med igralci odmevala še dolgo po izidu. Zase vem, da si bom 10. maj - ob izidu - vzel prosto, do takrat pa nas loči še dolgih in mučnih 28 dni.

Sašo V.



UNCHARTED 4 : A THIEF'S END + DLC DODATKI PS4 

Cena: 64,00€

Na zalogi  10.05.2016
Igra je je nova in zapakirana!
Jezik: Angleščina

Menjava iger
Za vse nove in rabljene igre so možne menjave,menjamo vašo rabljeno igro, za našo novo ali rabljeno,za več info prosim pokličite ali pošljite email.
031-434-225 trgovinaplaygame@gmail.com
Menjave iger lahko opravite TUKAJ!



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dark Souls 3

Nostalgija po Sonyjevo

Nintendo Switch – draga tablica ali resna konzola?