Igre in konzole, odkup in prodaja dodatkov, novih ali rabljenih. Vaše igre odkupimo ali menjamo za nove.
Battleborn
Pridobi povezavo
Facebook
X
Pinterest
E-pošta
Druge aplikacije
Razvijalci Gearbox Software, ki so med drugim odgovorni za serijo Borderlands napovedujejo novo fantazijsko streljačino z naslovom Battleborn. Igra Battleborn je prvoosbna streljačina katera ima velik poudarek na zgodbi in je postavljena v fantazijski svet, sama igra pa je v osnovi tudi velik hit kot MOBA (multiplayer online battle arena), v kateri lahko izbiramo med 25 različnimi bojevniki,od katerih niti dva nista enaka. Vsak lik ima svoje zmožnosti, orožja in specialne atribute.
Zgodba igre se vrti okrog dolgoletnega boja po katerem v vesolju ostane samo ena zvezda, zahvaljujoč vesoljskim nepridipravom, naloga igralca pa je, da jih ustavi. Vsak izmed 25 likov ima svoje ozadje zgodbe z nepridipravi, katero se razkrije skozi igranje igre, liki pa so z različnimi vezmi povezani tudi med seboj. Igranje različnih načinov (multiplayer, singleplayer, co-op) nam bo te vezi in zgodbo postopoma razkrivalo. V igri najdemo tudi elemente RPG (role playing game), saj bomo lahko svoj lik nadgrajevali z različnimi zmožnostmi preko skill tree-ja.
Razvijalec: Gearbox Software
Izide: 3.5.2016
Platforme: Ps4, Xbox one
Menjava iger Za vse nove in rabljene igre so možne menjave,menjamo vašo rabljeno igro, za našo novo ali rabljeno,za več info prosim pokličite ali pošljite email. 031-434-225 trgovinaplaygame@gmail.com
Hori Znamka HORI , ustanovljena 1969, je posvečena cilju »izboljšanje igralne izkušnje« in so od 1983 tesno povezani s proizvajalci konzol ter veljajo za ene prvih t.i. »3rd party« oz. zunanjih sodelavcev za igralne dodatke . Po 30 letih vodilne pozicije proizvajalca dodatkov na Japonskem so svojo dejavnost razširili še po svetu , tako da delujejo zdaj še iz Hong Konga, ZDA in Velike Britanije. Specializirani na nišne in hard-core igralne trge, so največ inovacij in izdelkov razvili prav za dirke, pretepačine in letalske simulacije, najti je pa še marsikateri drug artikel, od torbic, do kontrolerjev in dockov. O njihovi kvaliteti govori že zgolj podatek, da so glavni licenčni partner prav kompletne »svete trojice« Nintenda, Sonya in Microsofta, lista partnerjev pa se razteza še preko Capcoma, Konamija, Namco-Bandaia, Sege, Squer Enixa … skratka, pedigre, kot se zagre ;) Pa še cene so daleč od divjih ... Preveri dobavljivost artiklov in najnižje cene na: www.playgame.si
Kljub začetni skepski igričarske srenje , ki je oktobra 2016 ugledala predstavitev Switcha in se čudila, kje je mesto takšnemu izdelku ob boku težkokategornih strojev Playstation 4 in Xbox One, in se pridušala, češ – kdo neki bo mahal po zraku in kaj le lahko spravijo iz Tegra čipa in kdo bo to nosil s sabo – se je do dejanskega izzida v marcu 2017 za nenavadnega hibrida, ki je, nemara, tič in miš, rodilo iskreno zanimanje . Mogoče je pripomogla bistveno bolj izrazita reklamna kampanja, kot pri predhodnem WiiU – ju , močna igra ob izzidu (Zelda Breath of the Wild) ali nekaj povsem tretjega? Dejstvo je, da je Nintendo zopet zadel bistvo in želje modernega igričarja – v zgolj 10 mesecih je Switch našel več lastnikov kot WiiU v vseh petih letih prodaje (skoraj 15 miljonov), vmes prehitel prodajo celo samega velikana Sonya v istem časovnem okviru, ima dve ekskluzivni, izjemno močni igri, okiteni z nagradami vseh vrst (poleg Zelde še Mario Odyssey , Mar...
S potrjenim izzidom za PS4 osveženih iger Sonyevih junakov iz minulih dni, zmajčka Spyrota in neživega plemiča Daniela v franšizi Medievil , ( Crash Bandicoot je že lani dobil svojo toplo sprejeto različico za moderne dni, PaRappa the Rapper že prej, Shadow of Colossus s PS2 pa letos), in izzidom novega dela še od časov PS2 mega popularne serije God of War (ta za razliko od drugih ni predelava starih delov , ampak čisto nova smer s spremenjeno mehaniko igranja in kompletno mitologijo) , se velja malo ozreti nazaj k izvirnem hardveru, ki vas še danes lahko popelje v čudovite svetove in divjim dogodivščinam naproti... ponavadi za le delček cene modernih konzol ;) Povprečne cene (in dostopnost) iger samih so druga reč, sam hardver pa je tudi pri nas še vedno močno razširjen in dostopen . Sony v vlogi hardverskega gaming giganta nikdar ravno ni prisegal na predivje inovacije, ampak je bolj »pilil« kar se je pri drugih izkazalo za uspešno ...ali pač ? Z rastjo popularnosti retro igr...
Komentarji
Objavite komentar