No man's Sky - questi?
Že kar nekaj časa vemo, da bo napovedana igra No Man's Sky prvovrstna in zaenkrat edinstvena igra novih razsežnosti, z neskončnimi možnostmi raziskovanja in odkrivanja. Druga plat, o kateri vemo bore malo pa je, kaj bo sploh cilj in namen igre, ali bo igra vsebovala naloge in ali bo sploh imela končni cilj? Odgovor razvijalcev je negativen, saj želijo, da vsak igralec igra igro po svoje in izkorišča njene neomejene možnosti.
Na planetih bomo srečali razne robote ki se bodo do nas vedli agresivno v primeru da bomo ubijali živali ali kopali preveč rude |
Ampak ali je vse to sploh pomembno? Imeli bomo orožje, svojo vesoljsko ladjo in neskončen svet brez omejitev za raziskovanje! Tudi v ostalih open-world igrah v preteklosti, kjer smo sicer imeli neko glavno zgodbo smo bili priča neskončnim ponavljajočim se side-questom v smislu "pojdi tja in mi prinesi tole" in pa "pojdi tja in ubij tega", poleg tega pa so se lokacije teh misij precej ponavljale, kar je bilo roko na srce precej utrujajoče in dolgočasno.
Še sam ne vem ali bom užival v igranju No Man's Sky ali ne in upoštevajoč dejstvo da je svet v igri tako velik da 99% planetov ne bo nikoli raziskanih je lahko velik turn-off, ampak to samo zato ker še nikoli nismo videli ničesar vsaj približno podobnega tej igri. Po drugi strani pa veseli misel na to da bo vsebina igre in njega velikost neskončen sandbox v katerem bomo raziskovali vsako minuto svojega igranja in meni osebno je to dovolj velik razlog da se v njej preizkusim.
Še sam ne vem ali bom užival v igranju No Man's Sky ali ne in upoštevajoč dejstvo da je svet v igri tako velik da 99% planetov ne bo nikoli raziskanih je lahko velik turn-off, ampak to samo zato ker še nikoli nismo videli ničesar vsaj približno podobnega tej igri. Po drugi strani pa veseli misel na to da bo vsebina igre in njega velikost neskončen sandbox v katerem bomo raziskovali vsako minuto svojega igranja in meni osebno je to dovolj velik razlog da se v njej preizkusim.
Komentarji
Objavite komentar