No man's Sky - questi?


Že kar nekaj časa vemo, da bo napovedana igra No Man's Sky prvovrstna in zaenkrat edinstvena igra novih razsežnosti, z neskončnimi možnostmi raziskovanja in odkrivanja. Druga plat, o kateri vemo bore malo pa je, kaj bo sploh cilj in namen igre, ali bo igra vsebovala naloge in ali bo sploh imela končni cilj? Odgovor razvijalcev je negativen, saj želijo, da vsak igralec igra igro po svoje in izkorišča njene neomejene možnosti.




Na planetih bomo srečali razne robote ki se bodo
 do nas vedli agresivno v primeru da bomo ubijali
 živali ali kopali preveč rude
Veliko je bilo govora o tej temi, ali bo igra sploh doživela svoj potencial, če bo cilj igralcev samo tavanje po neskončnem vesolju, in koliko časa bo potrebnega da se takega načina in same igre naveličamo in jo postavimo v kot. Igro bo nekdo igral po svoje, možno da popolnoma drugače kot nekdo drug, kar pa ne pomeni da se je igre lotil napačno. Kot je za IGN povedal Sean Murray, na youtubu ne boste mogli pogledati posnetka drugega igralca ko se vam bo nekje zataknilo, saj je možnost da bosta dva igralca odkrila isti planet minimalna.Velika večina iger ima svojo zgodbo kateri igralec sledi in jo odkriva s premagovanjem ovir na poti, česar pa v No Man's Sky ne bomo videli. Kot pravijo razvijalci igre je teren za igralce pripravljen, da sami raziskujejo in odkrivajo nove stvari in da bomo sami pisali svojo zgodbo. Ponujen nam je nov svet, katerega velikosti do današnjega dne še nismo videli, na vsakemu igralcu pa je kako ga bo sam izkoristil. 



Ampak ali je vse to sploh pomembno? Imeli bomo orožje, svojo vesoljsko ladjo in neskončen svet brez omejitev za raziskovanje! Tudi v ostalih open-world igrah v preteklosti, kjer smo sicer imeli neko glavno zgodbo smo bili priča neskončnim ponavljajočim se side-questom v smislu "pojdi tja in mi prinesi tole" in pa "pojdi tja in ubij tega", poleg tega pa so se lokacije teh misij precej ponavljale, kar je bilo roko na srce precej utrujajoče in dolgočasno.

Še sam ne vem ali bom užival v igranju No Man's Sky ali ne in upoštevajoč dejstvo da je svet v igri tako velik da 99% planetov ne bo nikoli raziskanih je lahko velik turn-off, ampak to samo zato ker še nikoli nismo videli ničesar vsaj približno podobnega tej igri. Po drugi strani pa veseli misel na to da bo vsebina igre in njega velikost neskončen sandbox v katerem bomo raziskovali vsako minuto svojega igranja in meni osebno je to dovolj velik razlog da se v njej preizkusim.


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dark Souls 3

Nostalgija po Sonyjevo

Nintendo Switch – draga tablica ali resna konzola?