5 stvari ki jih igra mora vsebovati da bo uspešna

Članek s takim naslovom lahko začnemo z mislijo "vsake oči imajo svojega malarja" ali "100 ljudi, 100 čudi", vendar kar se iger tiče obstaja neka splošna formula za uspešnost. V nadaljevanju navajamo 5 stvari, katere so v modernih igrah nepogrešljive in garantirajo uspešnost igre.

Odprt svet

Skyrim
Razvoj tehnike je razvijalcem omogočil, da svoje igre naredijo bolj resnične kot so bile kdajkoli. To seveda pomeni, da so mape v igrah vse večje in večje, kar igralcu ponudi veliko različnih možnost raziskovanja, plenjenja, nalog in odkrivanje skrivnosti in neraziskanih kotičkov. Kar se velikih map in vsebin v njih tiče velja izpostaviti nekaj naslovov ki so zaznamovali ta žanr - Skyrim je imel recimo relativno kratko zgodbo vendar smo na poti do konca zbrali še kar lepo število side-questov, in pa seveda različnega loota. Kako se je bilo zabavno spustiti v še neraziskano votlino, poraziti nekaj Necromancerjev in odpreti skrinjo v kateri je bil skrit Ebony Bow... Ena novejših naslovov ki jih še velja omeniti pa sta Fallout 4 in Just Cause 3.


Smiselna in zanimiva zgodba

Joel in Ellie (The Last Of Us)
Vsaka igra ima zgodbo in namen. Zgodba je tudi glavni razlog da igramo igre, se poistovetimo z glavnimi akterji in "pademo not". Igranje igre z dobro zgodbo lahko primerjamo z branjem dobre knjige, ali ogledom dobrega filma, veliko iger pa s svojo zgodbo lahko celo zasenči še tako dober film, če je vse prav izvedeno in če se vse malenkosti poklopijo. Pravi primer za navedbo bi bil The Last Of Us, to je igra po kateri sem si večkrat žaželel da bi jo lahko spet prvič igral. Drugi omembe vredni naslovi so še Alan Wake, Red Dead Redemption, Bioshock, Assassin's Creed 2 in Witcher 2.


Protagonist

Ajay (Far Cry 4)
Vsako okolje je lahko še tako ogromno in raznoliko, vendar brez badass glavnega protagonista to ne bo kaj prida veljalo. Pa naj bo to majhen kriminalec v svojem vzponu (GTA V), ali preživeli kateri išče svoje maščevanje (Mad Max), skrivnostni in nepoznani vojak v nepoznanem svetu (Far Cry), ali humoristični in odrezavi raziskovalec (Nathan Drake), je tak tip ikoničnega protagonista ključen faktor za uspešnost igre. 



Možnost ponovnega igranja igre

Terraria ima neskončno možnosti ponovnega igranja
Vsak igralec ki kupi igro si želi z njo obilico užitkov, saj današnje igre sploh niso poceni in hoče za svoj denar vsaj X število ur igranja. Igre imajo načeloma eno glavno zgodbo, katero ponavadi preigramo in ko vidimo kako se konča nam niti na pamet ne pride da bi jo šli ponovno igrati od začetka. Po drugi strani pa obstajajo igre katere imajo več različnih možnih koncev, katere lahko dosežemo samo s ponovnim igranjem glavne zgodbe ampak na drugačen način, torej za svoj denar dobimo osnovno zgodbo z X številom koncev. Tak primer je novi Fallout 4 in pa Beyond:Two Souls. Drug primer so igre brez zgodbe, katere lahko za boljši rezultat igramo v nedogled (FIFA, Terraria, Minecraft).



Zlobnež(i)

Vaas Montenegro (Far Cry 3)
Igre bi brez glavnih protagonistov bile dolgočasne, prazne, in vsak tak protagonist potrebuje za svojo uspešnost dobrega zlobneža. Ideja zlobneža je pogosto uporabljena v sodobnih videoigrah in filmih, kok nekakšna previsoka ovira ki jo mora igralec premagati da doseže oziroma uresniči svoj cilj. Igre morajo imeti nek končni cilj ki ga mora naš lik doseči, kar ponavadi pomeni da mora poraziti veliko zlo. Najboljši primeri so The Joker (Batman: Arkham Asylum), Lazarevič (Uncharted 2 Among Thieves), Pyramid Head (Silent Hill), Diablo (Diablo), in Vaas Montenegro (Far Cry 3).








Menjava iger
Za vse nove in rabljene igre so možne menjave,menjamo vašo rabljeno igro, za našo novo ali rabljeno,za več info prosim pokličite ali pošljite email.
031-434-225 trgovinaplaygame@gmail.com
Menjave iger lahko opravite TUKAJ!




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nintendo Switch – draga tablica ali resna konzola?

Nostalgija po Sonyjevo

Znamka Hori