Igre in konzole, odkup in prodaja dodatkov, novih ali rabljenih. Vaše igre odkupimo ali menjamo za nove.
Doom Beta
Pridobi povezavo
Facebook
Twitter
Pinterest
E-pošta
Druge aplikacije
Orožja
Ta vikend smo lahko preizkusili beta verzijo prihajajoče igre Doom. Tako kot ostali Beta predogledi je tudi Doom postregel z omejeno verzijo igre, igrali smo lahko namreč samo multiplayer, preizkusili smo se lahko v Team Deathmatchu ali Warpathu.
Kar nas je pritegnilo na prvi pogled je bila dinamika igre, brez regeneriranja zdravja, armour in health packi so enakomerno razporejeni po celi mapi in jih je v izobilju.
Tekanje po mapi, skakanje s pomočjo thrusterjev in raznolika orožja naredijo igro zahtevno in nepredvidljivo, za samo ubijanje nasprotnikov se je kot najbolj učinkovit pokazal missle launcher ali super shotgun v kombinaciji z vortex rifle, več kot uporabne pa so tudi granate. Tukaj bi kot pripombo in manjše razočaranje dodal, da je (vsaj na mojo) žalost Doom dodal element iz modernih streljačin in nam ponudil sistem loadoutou, to pomeni, da si pred začetkom sami izberemo katero kombinacijo orožja bomo v multiplayerju uporabljali, zelo pogrešam možnost,
da bi si pokalico našel v samem okolju, in bi uporabljal pač tiste ki so v mapi na voljo.
Poleg naštetega nam je v omejeni verziji igre bil na voljo tudi demon, v katerega smo se prelevili če smo ob pravem času našli "Demon Rune", in potem z njegovo (izobilno) pomočjo sejali strah po mapi. Priznam, da ko je nekdo iz nasprotne ekipe postal demon sem se odpravil na drugi konec mape v upanju da me ne najde.
Demon
Igra nas za igranje nagrajuje s tako imenovanimi "Hack moduli" katere aktiviraš ob vsakem respawnanju in nam lahko razkrivajo lokacijo igralca ki nas je nazadnje ubil, ali pa kdaj bo na voljo naslednji kos power opreme. Mape katere so bile na voljo so odlično zasnovane in dovolj velike za nalogo kateri služijo. Kot v ostalih multiplayer igrah je na voljo veliko možnosti prilagajanja svojega igralnega lika, od različnega oklepa do njegove barve in celo personalizacija pušk.
Če potegnem črto pod vikend ki sem ga preživel z Doom-om, lahko rečem da sem se težko odlepil od konzole in sem po vsakem deathmatchu ki sem ga odigral hotel še. Več pa bomo izvedeli ob izidu, ki je napovedan za 13. maj.
EDIT:
Gamespot poroča da je Doom Open Beta na voljo še en dodaten dan torej do pondeljka 18.4.2016 - 11.59 EST.
Kljub začetni skepski igričarske srenje , ki je oktobra 2016 ugledala predstavitev Switcha in se čudila, kje je mesto takšnemu izdelku ob boku težkokategornih strojev Playstation 4 in Xbox One, in se pridušala, češ – kdo neki bo mahal po zraku in kaj le lahko spravijo iz Tegra čipa in kdo bo to nosil s sabo – se je do dejanskega izzida v marcu 2017 za nenavadnega hibrida, ki je, nemara, tič in miš, rodilo iskreno zanimanje . Mogoče je pripomogla bistveno bolj izrazita reklamna kampanja, kot pri predhodnem WiiU – ju , močna igra ob izzidu (Zelda Breath of the Wild) ali nekaj povsem tretjega? Dejstvo je, da je Nintendo zopet zadel bistvo in želje modernega igričarja – v zgolj 10 mesecih je Switch našel več lastnikov kot WiiU v vseh petih letih prodaje (skoraj 15 miljonov), vmes prehitel prodajo celo samega velikana Sonya v istem časovnem okviru, ima dve ekskluzivni, izjemno močni igri, okiteni z nagradami vseh vrst (poleg Zelde še Mario Odyssey , Mario Kart pa gre še v
S potrjenim izzidom za PS4 osveženih iger Sonyevih junakov iz minulih dni, zmajčka Spyrota in neživega plemiča Daniela v franšizi Medievil , ( Crash Bandicoot je že lani dobil svojo toplo sprejeto različico za moderne dni, PaRappa the Rapper že prej, Shadow of Colossus s PS2 pa letos), in izzidom novega dela še od časov PS2 mega popularne serije God of War (ta za razliko od drugih ni predelava starih delov , ampak čisto nova smer s spremenjeno mehaniko igranja in kompletno mitologijo) , se velja malo ozreti nazaj k izvirnem hardveru, ki vas še danes lahko popelje v čudovite svetove in divjim dogodivščinam naproti... ponavadi za le delček cene modernih konzol ;) Povprečne cene (in dostopnost) iger samih so druga reč, sam hardver pa je tudi pri nas še vedno močno razširjen in dostopen . Sony v vlogi hardverskega gaming giganta nikdar ravno ni prisegal na predivje inovacije, ampak je bolj »pilil« kar se je pri drugih izkazalo za uspešno ...ali pač ? Z rastjo popularnosti retro igr
Hori Znamka HORI , ustanovljena 1969, je posvečena cilju »izboljšanje igralne izkušnje« in so od 1983 tesno povezani s proizvajalci konzol ter veljajo za ene prvih t.i. »3rd party« oz. zunanjih sodelavcev za igralne dodatke . Po 30 letih vodilne pozicije proizvajalca dodatkov na Japonskem so svojo dejavnost razširili še po svetu , tako da delujejo zdaj še iz Hong Konga, ZDA in Velike Britanije. Specializirani na nišne in hard-core igralne trge, so največ inovacij in izdelkov razvili prav za dirke, pretepačine in letalske simulacije, najti je pa še marsikateri drug artikel, od torbic, do kontrolerjev in dockov. O njihovi kvaliteti govori že zgolj podatek, da so glavni licenčni partner prav kompletne »svete trojice« Nintenda, Sonya in Microsofta, lista partnerjev pa se razteza še preko Capcoma, Konamija, Namco-Bandaia, Sege, Squer Enixa … skratka, pedigre, kot se zagre ;) Pa še cene so daleč od divjih ... Preveri dobavljivost artiklov in najnižje cene na: www.playgame.si
Komentarji
Objavite komentar